Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Правила на Играта - работен вариант 1.1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Правила на Играта - работен вариант 1.1

    І. Общи положения.

    1. "Италия 1600" е ролева игра , която се осъществява посредством форума и електронната поща.

    2. Участниците в играта са:
    2.1 Координатор - той координитра действията на играчите и създава обобщения сюжет на игра, като поставя участниците пред определени ситуации изискващи от тях вземане на управленски решения.
    2.2 Титуляри - това са играчите които играят ролята на държавни глави на страните. Те вземат основните решения относно политиката на страната.
    2.3 Минори - те могат да заемат второстепенни места в страните като съветници, министри и т.н. или да бъдат играчи играещи ролите на лица които не участват пряко в управлението но имат достатъчно средства и власт за да му влияят.

    3. Действието на играта се развива на Италийския полуостров през ХVІІ век. Световната история е непроменена до 1600г., а историята на Италия е променена след 1575 за да отговаря на целите на играта. Историята след 1600г. ще се развива в съответствие със решенията и действията на играчите.

    4. Решенията на Играчите се простират в следните области: външна и вътрешна политика, войска и флота, научен прогрес, икономика и финанси.
    Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

    请您死在地狱般的阵痛
    [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
    きさまはしんでくださいませんか
    [kisamawa shinde kudasaimasenka]

    #2
    Правила на Играта - работен вариант 1.1

    ²². Вътрешна политика.

    1. Инфраструктурата на всяка държава е изградена от населени пунктове свързани с пътища.

    2. Всеки гряд има няколко показатели, които се промянат с течение на врамето или под влияние на решенията на играчите.
    2.1 Население - това е величина която при обикновенни условия нараства със няколко прочента на ход. Тези процунти зависят от жизненото равнище, което от своя страна дависи от решенията на играчите.
    2.2 Опълчение - от всеки град може да бъдат набрани войски в размер 10% от населението на града.
    2.3 Търговски индекс - показва доколко този град е привлекателен за търговците.
    2.4 Пристан - показва общата вместимост на корабите които могат да се поберат във пристанището. Пристанът може да се разшири чрез строежи - 1 точка към пристана струва 10000 дуката.
    2.5 Укрепления - показва нивото на укрепеноста на града. Укреплението дава бонус на защитаващата се във граса войска. Укрепленията могат да бъдат повишени чрез строителство:
    1 ниво - 0.5 млрд дуката
    2 ниво - 1 млрд дуката
    3 ниво - 2 млрд дуката
    4 ниво - 4 млрд дуката
    5 ниво - 8 млрд дуката
    6 ниво - 16 млрд дуката
    Надствояването на укрепленията става в постъпателен характер.
    2.6 Данъчна ставка - първоначалната ставка на данъка във всеки град е 10% от общите доходи на населението. Ня може да бъде променена по всяко време от играчите.

    3. Играчът има право да избере свой първи министър от списъка. Министрите сформирват свой кабинет иоказват влияние върху състоянието на държавата в завидимост от своите характеристики.

    4. Министъръат може да бъсе сменен по всяко време.

    5. С времето министърът придобива нови характеристики или радвива старите в зависимост от политиката водена от играча по времето на министерския мандат.

    6. Чрез министъра играчът може да прехвърли част от задълженията си върху Координатора, но координаторът ще ги изпълнява в зависимост от характиристиките на министъра.
    Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

    请您死在地狱般的阵痛
    [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
    きさまはしんでくださいませんか
    [kisamawa shinde kudasaimasenka]

    Comment


      #3
      ²²². Външна политика.

      1. В областа на външната политика се намират отношенията между държавите, дипломатическата преписка, шпионаж и международни договори на високо-равнище.

      2. За да започне активни дипломатически отношения с друга държава, играчът трябва да установи в нея свое посолство.

      3. Установяване на посолството в една страна е обикт на двустранно договаряне мужду страната-приемник и страната-изпращач.

      4. Посолството позволява на страната-изпращач да сключва със страната-приемник слдните съглашения:
      - търговски договори за установяване на търговски маршрут.
      - военни съюзи и съглашения.
      - икономически договори и съглашения.
      - политическо-териториални договори и съглашения.
      - интеграционни съглашения.

      5. Без наличие на посолство не могат да се обсъжсат и постигат дългосрочни съглашения.

      6. Стоимост на установяване на посолството в чужда държава зависи от желанието на играча.
      6.1 Куриер - само обмен на кореспонденция - 10 млн/годишно
      6.2 Посланник - куриер + слухове и общи новини за произходщото в страната-приемник - 25 млн/г
      6.3 Аташе - посланник + поверителна информация в една от областите: политика, войски, икономика, наука - 50 млн/годишно
      6.4 Агент - аташе във всички области + възможности за деверсии - 100 млн/годишно

      7. Страната-приемник не трябва да знае типа посолство установенно в нея , освен при изключителни случаи отбелязани от Координатора.
      Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

      请您死在地狱般的阵痛
      [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
      きさまはしんでくださいませんか
      [kisamawa shinde kudasaimasenka]

      Comment


        #4
        ²V. Войска и флота

        1. Войската се набира във всеки град, като количеството и момента на набора се определя от играча.

        2. Начело на войската стои генерал, който я предвожда и чиито лични характристики влияят на силата на войската.

        3. Ако генералът не бъде нает от списъка със предложените генерали то армията се предвожда от новоизбран генерал със нулево ниво.

        4. В течение на военните компании генералът може да повишава нивото си и подобрява своите характеристики.

        5. Предвижването на войската става от град до град и отнема време в зависимост от отдалеченоста на градовете един от друг.

        6. При среща на две вражести армии под стените на един град автоматично започва сражение.

        7. Сражението се провежда на три рунда, като след всеки рунд играчите получават резултатите от рунда и могат да заповдат продължаване или оттегляне от сражението. Сражението свършва при пълното уничтожение на една от армиите или с приключването на трите рунда. След третия рунд битката може да бъде продължена на слуднващия ход.

        8. При пристигането на вражеската войска под стените на града, автоматично започва обсада. Към войските в града се присъединяват и част от жителите, в ависимост от жизненото равнище. Обсаденият град не може да носи приходи или да бъде пункт на търговски маршрут. При всеки ход обсада жизненото равнище в града спада.

        9. Всеки призован войник получава квартална заплата от 50 дуката /на всеки ход/.

        10. Всяка армия има характеристика "морал" варираща от 0 до 6+.

        11. Моралът може да бъде повдигнат чрез:
        - премии към заплатата
        - победи в битки
        - престой в приятелски град

        12. Моралът спада при:
        - неизплащане на заплати
        - загуба в битка
        - един ход в поход

        13. Когато моралът на армията спадне под нулата армията се саморазпуска и се връща в родния си град. В града жизненото развище спада.

        14. Всяка новонабрана войска има морал 6.

        15. Генерал може да води армия от не повече от 5000 войни.

        16. Флота може да бъде построена във всеки пристанищен град с пристан не по-малък от 5000 г. вместимост.

        17. Корабите се различават по вместимост и цена:
        100 т. - 50 млн.дуката
        250 т. - 100 млн дуката
        500 т. - 180 млн дуката
        750 т. - 250 млн дуката
        1000 т. - 300 млн дуката
        1250 т. - 360 млн дуката
        1500 т. - 420 млн дуката
        1750 т. - 470 млн дуката
        2000 т. - 520 млн дуката
        2250 т. - 570 млн дуката
        2500 т. - 600 млн дуката

        18. Начело на флотата стои адмирал , който я предвожда и чиито лични характристики влияят на силата на флотата.

        19. Ако адмиралът не бъде нает от списъка със предложените адмирали, то флотата се предвожда от новоизбран адмирал със нулево ниво.

        20. В течение на военните компании адмиралът може да повишава нивото си и подобрява своите характеристики.

        21. Един одмирал може да води флота с обща вместимост не повече от 5000 т.

        22. Вместимоста на флотата показва колко войска може да пренесе тя.

        23. Предвижването на флотата става от едно приставище до друго и отнема време съответстващо на отдалеченоста на двете пристанища.

        24. При среща на две раждуващи флотилии в акваторията на едно пристанище или при пресечението на траекториите им автоматично апочва сражение.

        25. Сражението на флотите се провежда аналогично на това между сухопътните армии.

        26. Годишните разходи по подръжка на кораба и екипажа се определя като неговата вместимост се умножи по 1000 дуката.

        27. Относно флотата действат същите правила за морал както и на сухопътна войска, но при спаденето на морала под нулата играчът губи корабите си.
        Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

        请您死在地狱般的阵痛
        [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
        きさまはしんでくださいませんか
        [kisamawa shinde kudasaimasenka]

        Comment


          #5
          V. Научни разработки

          1. Играчът може да ускори научния прогрес като субсидира научните изследвания в следните области:
          - сухопътна войска
          - флота
          - инфраструктура
          - търговия

          1.1 Субсидиране в областа на "Сухопътни войски" увеличава силата на войската, и дава възможност за посторяване на по-добри укрепления.

          1.2 Субсидиране в областа на "Флота" увеличава силата на флотата и ава възможност за построяване на по-ефикасни съдове.

          1.3 Субсидиране в областа на "Инфраструктура" повишава ефективноста при събирането на данъците.

          1.4 Субсидиране в областа на "Търговията" повешава търговските приходи.
          Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

          请您死在地狱般的阵痛
          [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
          きさまはしんでくださいませんか
          [kisamawa shinde kudasaimasenka]

          Comment


            #6
            V². Търговия

            1. Търговски маршрути са предмет на двустранен договор между дву държави.

            2. Търговският маршрут включва два града между които се извършва стокообмен.

            3. Стойноста на установяването на търговски маршрут е различна в зависимост от растоянието между двата пункта и се определя от Координатора.

            4. Печалбата от търговският маршрут получават и двете страни в зависимост от търговските индекси на двата града.

            5. Търговския маршрут може да бъде уничтожен по желание на една от страните или ако единият от градовете се окаже под обсада.

            6. Играчът може да преустрои свой пристанищен град в Свободен порт. Търговският маршрут до този порт от сруга държава е двойно по-евтин, но еднопосочен. Печалбана се поделя от притежателя на Свободния порт и държавата-изпращач. За търговски маршрут до такъв порт не е наложително да има двустранен договор и той не може да бъде уничтожен, а само временно преустановен поради закриването на порта или обсада.
            Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

            请您死在地狱般的阵痛
            [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
            きさまはしんでくださいませんか
            [kisamawa shinde kudasaimasenka]

            Comment


              #7
              Каде ще е ролята на папата в тази игра ?
              Podlo Teror

              Comment


                #8
                Папата е неигрови герой Но в процеса може да се уреди неговите легати и съветници да поемат папската държава Рим по това време има голямо влияние в Света и почти-никакво в Италия.
                Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

                请您死在地狱般的阵痛
                [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
                きさまはしんでくださいませんか
                [kisamawa shinde kudasaimasenka]

                Comment


                  #9
                  Purvo izvinenie za latinitzata na koiato pisha,no se okaza che v tova klubche niamat kirilitza :cry: .
                  А намерих.Пишете и мен аз ще участвам също
                  То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                  Comment

                  Working...
                  X