Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въоръжени Сили на САЩ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Въоръжени Сили на САЩ




    W.I.P.

    Целта на тази тема е да се запознаят играчите с играчките си, да предостави съкратена и разширена информация за типовете въоръжение.


    - / -

    1922

    Самолети


    Boeing PW-9
    Основният ни изтребител



    SPAD S.XIII
    Изтребител, стар, в резерв за обучаващи ескадрили.
    http://en.wikipedia.org/wiki/SPAD_S.XIII



    de Havilland DH-4
    Лек Бомбардировач




    Airco D.H.9A
    Лек Бомбардировач




    Douglas DT
    Торпедоносец




    Huff-Daland B-1 Super Cyclops
    Тежък Бомбардировач




    Martin MB-1
    Тежък Бомбардировач

    В резерв



    Curtiss O-1 Falcon
    Разузнавач



    Martin GMB
    Разузнавателна версия на MB-1
    Изведен в резерв



    -----------------------------------------------------------------


    Кораби



    Самолетоносачи


    Клас Enterprise 1923г.

    Размери: 33185 тона; 270x33x10 метра;
    Машини: 143000к.с. = 33 въз; 9000 мили - 17 въз;
    Въоръжение: кули ГК (лв): 4х2x203/50(1920с)150, ун.кули БК: 6х2x127/50(1920с) 150
    Самолета: 50 с маса 1500 кг, 30 с маса 2200 кг и 20 с маса 3000 кг.
    Брониране: пояс: 127/76, палуба: 63/51, система ПТЗ: 25х3, рубка: 51, кули ГК: 25
    Цена: 5799 х. фун. Време за строеж 4 г.

    CV-1 Enterprise, в строя 2/1/1927
    CV-2 Yorktown, в строя 3/1/1927



    Клас Cleveland 1923г.
    Размери: 17545 тона; 210x22x8 метра;
    Машини: 100100 к.с. = 33 въз; 10000 мили - 15 въз;
    Въоръжение: установки ГК (лб): 12x127/50(1920с)120, установки МК: 4x4x12,7/70(1920с)250
    Брониране: пояс: 50/50, палуба: 25/0, система ПТЗ: 50х1
    2 подемника, 1 катапулт, 1 хангар, 13 изтребителя по 1800 кг, 12 торпедоносеца до 3000 кг.
    Цена: 3049 х. фун. Време за строеж 2 г.

    CVL-3 Cleveland, в строя 1/1/1925
    CVL-4 Independence, в строя 1/1/1925



    CVL-1 Langley



    CliffNotes: Малък и бавен. 20 самолета и 15 възела

    CVL-2 Wright
    Малко по-малък и малко по-бавен.



    Линейни Кораби


    Клас Indiana 1923г.
    Размери: 42226 тона; 230x30x9,6 метра;
    Машини: 87000к.с. = 26 въз; 7000 мили - 14въз;
    Въоръжение: кули ГК (лв): 4х2x406/45(1920с)120, каземати БК: 18x152/45(1920с)150, установки МК: 8x76/50(1920с)250
    Брониране: пояс: 343/127, палуба: 76/51, система ПТЗ: 25х3, рубка: 356, кули ГК: 457/406, каземати БК: 152
    Цена: 6670 х.фун. Време за строеж 3 г. 8 мес.

    BB-51 Indiana, в строя 11/01/1927 г.
    BB-52 Alabama, в строя 09/01/1927 г.



    Клас South Dakota



    CliffNotes: 42,000т, 220x34х10.6м, 12х16"/45, 16х6"/45, 8х3" оръдия, 23 възла

    BB-50 "North Carolina"
    BB-49 "South Dakota"


    Клас Maryland



    CliffNotes: Сходни с клас New Mexico, но с 8 х 16" оръдия. 190х30х9.3м, 33,000т, 21 възла

    BB-45 "Colorado"
    BB-46 "Maryland"
    BB-47 "Washington"
    BB-48 "West Virginia"


    Клас New Mexico


    http://en.wikipedia.org/wiki/Tennessee_class_battleship (Одзава е решил да ги слее)

    CliffNotes: Подобрен Nevada. 14"/50 оръдия в подобрени триоръдейни кули. Всички 5" оръдия са в надстройката. Подобрен нос и мореходност. 190х30х9.1м, 33,000т, 21 възла

    BB-40 "New Mexico"
    BB-41 "Mississippi"
    BB-42 "Idaho"
    BB-43 "Tennessee"
    BB-44 "California"


    Клас Pennsylvania



    CliffNotes: По-голям Nevada с две допълнителни 14" оръдия и по-висока скорост. 186х30х8.8м, 32,500т, 21 възла

    BB-38 "Pennsylvania"
    BB-39 "Arizona"


    Клас Nevada



    CliffNotes: Първият Американски линкор с триоръдейни кули и на нефт. All or Nothing брониране. 178х29х8.7м, 28,400т, 20.5 възла

    BB-36 "Nevada"
    BB-37 "Oklahoma"


    Клас New York



    CliffNotes: Дредноути с 10 14" оръдия в 5 двуоръдейни кули.

    BB-34 "New York"
    BB-35 "Texas"


    Клас Arkansas



    CliffNotes: 20% по-големи от Florida. 12 12" оръдия в 6 двуоръдейни кули.

    BB-32 "Wyoming"
    BB-33 "Arkansas"


    Клас Florida



    CliffNotes: Първите Американски линкори само с парни турбини. Малко по-големи от Delaware, но със същото въоръжение.

    BB-30 "Florida"
    BB-31 "Utah"


    Клас Delaware

    CliffNotes: Дредноути с 10 12" оръдия в 5 двуоръдейни кули и скорост над 20 възла. ПОТОПЕНИ В УЧЕБНИ СТРЕЛБИ.
    BB-28 "Delaware"
    BB-29 "North Dakota"

    Клас South Carolina

    CliffNotes: Първият Американски дредноут. 8 12" оръдия в 4 двуоръдейни кули. РАЗОРЪЖЕН И В РЕЗЕРВ.
    BB-26 "South Carolina"
    BB-27 "Michigan"




    Линейни Крайцери


    Клас Lexington



    CliffNotes: Линейни крайцери с 8 16" оръдия, крайцерско брониране и 35 възла скорост.

    CC-4 Vicksburg, в строя 9/1/1926
    CC-3 Gettysburg, в строя 2/1/1926
    CC-2 Saratoga, в строя 12/1/1925
    CC-1 Lexington, в строя 9/1/1925




    Тежки Крайцери


    Клас Pensacola 1923г.
    Размери: 17511 тона; 200x25x9 метра;
    Машини: 76100к.с. = 30 въз; 8000 мили - 10 въз;
    Въоръжение: кули ГК (лм): 3х4x203/50(1920с)120, установки БК: 8x102/65(1920с)150, установки МК: 16x28/50(1920с)250
    Брониране: Крупп. пояс: 178(76)76, палуба: 70/51, система ПТЗ: 25х1, рубка: 203, кули ГК: 203/155, установки БК: 51
    Цена: 2952 х. ф. 2 г. и 9 мес.

    CA-24 Pensacola, в строя 9/1/1926
    CA-25 Salt Lake City, в строя 9/1/1926



    Брониран крайцер CA-3 Brooklyn

    CA-3 Brooklyn


    Брониран крайцер CA-2 Rochester

    CA-2 Rochester



    Леки Крайцери


    Клас Honolulu 1924г.
    Размери: 10025 тона; 184x20x6 метра;
    Машини: 57200к.с. = 31 въз; 7000 мили - 10въз;
    Въоръжение: кули ГК (лв): 4х3x152/50(1924с)120, кули БК: 4х2x127/45(1924с)150, установки МК: 8x4x40/50(1920с)250, установки ПК: 16x13/45(1920с)250
    Бронирае: пояс: 100/25, палуба: 51/25, система ПТЗ: 25х1, рубка: 25, кули ГК: 25, кули БК: 20
    Цена: 2035 хф, Време за строеж 2 г. 2 мес.

    CL-13 Honolulu, в строя 1/1/1926
    CL-14 Nashville, в строя 2/1/1926
    CL-15 Boise, в строя 2/1/1926
    CL-16 Phoenix, в строя 2/1/1926



    Клас Omaha



    CliffNotes: Леки крайцери с 12 6" оръдия и 35 възла скорост.

    CL-4 "Omaha"
    CL-5 "Milwakee"
    CL-6 "Cincinnati"
    CL-7 "Raleigh"
    CL-8 "Detroit"
    CL-9 "Richmond"
    CL-10 "Concord"
    CL-11 "Trenton"
    CL-12 "Marblehead"


    Клас St. Louis



    CliffNotes: серия "защитени" крайцери (с частично брониране), 14 6" оръдия и др. Безинтересни.

    C-20 "St. Louis"
    C-21 "Milwaukee"
    C-22 "Charleston"


    Клас Chester



    CliffNotes: първите леки крайцери като такива. "прозяв"

    CL-1 "Chester"
    CL-2 "Birmingham"
    CL-3 "Salem"



    Ескадрени Миноносци


    Клас John Paul Jones 1924г.
    Размери: 1710 тона; 97x12x3 метра;
    Машини: 34360к.с. = 34 въз; 4000 мили - 10 въз;
    Въоръжение: установки ГК (нв): 5x127/25(1924с)120, установки СК: 3х2x40/45(1924с)150, установки МК: 2x2x20/45(1924с)150, ТА 2x3x533
    Цена: 491 х. фун Време за строеж - 9 мес.



    Клас Tucker



    96.2х9.2х2.9м, 1,250т, 29.5 възла

    325 броя


    Клас Bainbridge



    16 броя



    Подводници

    тип "Гато" 1924г.
    Размери: 1207 тона; 92x10x5 метра;
    Машини: 3480 к.с. = 15 въз; 15000 мили - 8 въз;
    Въоръжение: установки ГК (лм): 2х2x20/50(1920с)250, 6+4 ТА (10x1x533)
    Цена: 180 х. фун. Време за строеж 8 мес.


    тип О

    62 броя

    тип F

    45 броя



    Специални Транспорти

    С.Транспорт Harris 1925г.
    Размери: 7154 тона; 140x19x8 метра; полубак.
    Машини: 10200к.с. = 18 въз; 12000 мили - 10въз;
    Въоръжение: установки ГК (лв): 3x127/25(1924с)150, установки СК: 6х2x40/45(1924с)200, установки МК: 8x2x20/45(1924с)200
    Товарни трюмове 2000 тона, палубен товар 1850 тона, Пътници 2000 човека
    Цена: 656,000 Време за строеж 1г. 5 мес
    Last edited by Imperial; 30-10-2008, 02:43.
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    #2
    КОРАБОСТРОИТЕЛНА ПРОГРАМА
    към началото на 1924г

    1925г
    Януари: CVL-3 Cleveland, CVL-4 Independence
    Септември: CC-1 Lexington
    Декември: CC-2 Saratoga

    1926г
    Януари: CL-13 Honolulu
    Февруари: CC-3 Gettysburg, CL-14 Nashville, CL-15 Boise, CL-16 Phoenix
    Септември: CC-4 Vicksburg, CA-24 Pensacola, CA-25 Salt Lake City

    1927г
    Февруари: CV-1 Enterprise
    Март: CV-2 Yorktown
    Септември: BB-52 Alabama
    Ноември: BB-51 Indiana
    Last edited by Imperial; 14-10-2008, 04:06.
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    Comment


      #3
      Imperial написа Виж мнение
      1. Одзава, защо нямаме 10те бронирани крайцера клас Пенсилвания и клас Тенеси?



      http://en.wikipedia.org/wiki/Tennessee_class_cruiser
      Защото тези реално са изведени от състава на действащия флот 1917-1920 г. и или са разоръжени или влачат съществуване на бандвахти. Ако сте зажалили за тях пуснете молба до служба "Тил" и ще ви ги вкарам в строя. Но ползата май ще е никаква. Гледах да ви разтоваря от към разходи за флота и места в базите.

      Imperial написа Виж мнение
      2. Също така от този клас http://en.wikipedia.org/wiki/USS_New_York_(ACR-2) си дал само един кораб?
      А, този е заложен през 1920 г. и към 1921 г. (която съм взел за отправна точка, е в много ранен стадий на строителство. Ако искате - моля. Харчите там каквото трябва и си го залагате - имате си готов проект, остава да си го построите. Очаквайте го в строя към началото на 1925 г.
      Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
      Неизвестен руски адмирал

      Comment


        #4
        Въпрос относно немския самолет:

        Защо да не вземем лиценза (ще договорим с/у какви отстъпки ще го вземем) за Фокера и Къртис може да го произвежда под тяхно име. Самолетът е по-добър от Боинга като TT данни, получаваме един качествено по-дбър изстребител, а в това време нека си продължава развойната дейност.
        Recalibrating my lack of faith in humanity...

        https://www.youtube.com/watch?v=MvqjkS6t9Yk

        Comment


          #5
          Щото не е нещо извънземно, а след 1-2 години ще си направим нов така или иначе - http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_F4B
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            #6
            Хмм 4 картечници с/у 2 картечници. Мен ако питаш аз бих заменил 100км. далечина на полета с/у двойно по-голямо въоръжение.
            Last edited by albireo; 26-09-2008, 16:55.
            Recalibrating my lack of faith in humanity...

            https://www.youtube.com/watch?v=MvqjkS6t9Yk

            Comment


              #7
              Опа грешка. ....открих, че вече сме изобретили фалкона .
              Но за мен фалкона и фокера, ще се допълват много добре....
              Recalibrating my lack of faith in humanity...

              https://www.youtube.com/watch?v=MvqjkS6t9Yk

              Comment


                #8
                Boeing-a има 1 7.62 и една 12.7мм картечница. А фокера има само 7.62мм картечници.

                Може да направим обаче това - да купим 10 и да ги дадем на нашите фирми със задание да направят по-добър изтребител.
                albireo написа
                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                Comment


                  #9
                  Боинга е със вариант 1 0.50 и 1 0.30 или с две 0.30. Фокера е с четири 0.30, които си е превъзхождащо и двата варианта на боинга.
                  Recalibrating my lack of faith in humanity...

                  https://www.youtube.com/watch?v=MvqjkS6t9Yk

                  Comment


                    #10
                    Предлагам това като прелюдия към каталината:



                    Ще струва 1.4млн за дизайн.
                    Last edited by Imperial; 02-10-2008, 06:11.
                    albireo написа
                    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                    Comment


                      #11
                      пари има - а ако няма ще отпечатаме - инфлация няма
                      Kerls, wollt ihr ewig leben?

                      Comment


                        #12
                        За следващия ход:
                        Tрябва ни нов лек танк за морската пехота
                        Нещо с маса не повече от 11-14 тона, 6-12 цилиндров дизелов двигател(може да ползваме камионен такъв), едно малокалибрено оръдие(20-37 мм.) и две картечници калибър 0.30, броня способна да издържа на 20 мм. снаряд и на 12.7 мм. картечен партон от 500 метра и широки вериги позволяващи му да има малко налягане на единица площ(за да може да гази из джунгли и по плажове).
                        Необходим ни е с ограничени размери, за да може два специализирани транспорта Earl Ellis(виж темата за Адмиралтейството*) да превозват танков батальон в състав две танкови роти(9 танка в рота или 18 в целия батальон) и ремонтно-инженерен взвод в подкрепа на полк морска пехота.
                        Не бихме могли да си позволим да го правим плаващ(оборудването за целта ще заеме много място) и за това е необходимо да помислим и за средство за десантирането му от транспорта поне във втората вълна на десанта(за да помага в разширяването на плацдарма), когато вероятно все още няма да е превзето оборудвано пристанище или котвена стоянка, но ударната вълна вече ще има контрол на някакъв участък от брега.
                        Предлага се десантно стоварителното средство да е самоходен понтон с екипаж един старшина, един специалист 1 клас(моторист) и двама матроси. Товароподемността се предлага да е 15 тона, който се пренася на секции горната палуба на транспортите и се спуска от тях(след сглобяване на палубата) със товарна стрела(кран)

                        * Г-н посредник може ли да замоля ако не е проблем да се смени името на темата и да не се казва "Адмиралтейство" а примерно "Department of the Navy". Ако не може, здраве да е.
                        Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                        Comment


                          #13
                          Името - сменено. А танкчето мога да го вкарам още в този ход.
                          albireo написа
                          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                          Comment


                            #14
                            Imperial написа Виж мнение
                            Името - сменено. А танкчето мога да го вкарам още в този ход.
                            Ами оставям на тебе да решиш кога да го вкараш(ако имаме нещо по-приоритетно танка може и да почака). Аз имах и още едно предложение ама ти ме изпревари с поста преди да го направя.
                            Някой ще трябва да охранява транспортите по време на стоварването на десанта и държането на големи кораби(есминци и крайцери) около тях реже възможността на големите кораби да маневрират и прави ситуацията опасна за тях(най-малко от сухоземни самолети и подводници дебнещи наблизо), за това ни е необходим по-малък ескортен кораб, който може и да охранява транспортите по време на преход(за да не връзваме големи кораби да се тангъркат заедно с бавноходен транспорт способен даде май към 15 възела) и да се обричат на опасности от сорта на подводниции и самолети. От друга страна такъв малък кораб би трябвало да има достатъчно скорост, за да преследва открита подводница или да участва в ловна група действаща по конвойни маршрути. Та ето го проекта
                            USS Wichita PF-1, USA patrol frigate laid down 1927

                            Displacement:
                            2,298 t light; 2,370 t standard; 2,779 t normal; 3,106 t full load

                            Dimensions: Length (overall / waterline) x beam x draught (normal/deep)
                            (290.09 ft / 278.87 ft) x 39.37 ft x (19.69 / 21.26 ft)
                            (88.42 m / 85.00 m) x 12.00 m x (6.00 / 6.48 m)

                            Armament:
                            1 - 5.00" / 127 mm 38.0 cal gun - 59.33lbs / 26.91kg shells, 200 per gun
                            Breech loading gun in turret on barbette mount, 1927 Model
                            1 x Single mount on centreline ends, evenly spread
                            1 raised mount
                            3 - 3.00" / 76.2 mm 30.0 cal guns - 12.44lbs / 5.64kg shells, 200 per gun
                            Dual purpose guns in deck and hoist mounts, 1927 Model
                            3 x Twin mounts on centreline, evenly spread
                            10 - 1.57" / 40.0 mm 60.0 cal guns - 2.14lbs / 0.97kg shells, 450 per gun
                            Anti-air guns in deck and hoist mounts, 1927 Model
                            5 x Twin mounts on sides, evenly spread
                            10 - 0.79" / 20.0 mm 45.0 cal guns - 0.25lbs / 0.11kg shells, 400 per gun
                            Anti-air guns in deck mounts, 1927 Model
                            10 x Single mounts on sides amidships
                            Weight of broadside 121 lbs / 55 kg
                            Добавка щото бъговете на СпрингШарп 3 си казват думата
                            Проекта ключва и една противолодъчна мортира и два стелажа за дълбочинни бомби на кърмата

                            Armour:
                            - Gun armour: Face (max) Other gunhouse (avg) Barbette/hoist (max)
                            Main: 0.50" / 13 mm - 0.50" / 13 mm
                            2nd: 0.50" / 13 mm - -
                            3rd: 0.50" / 13 mm - -

                            Machinery:
                            Diesel Internal combustion motors,
                            Geared drive, 1 shaft, 16,451 shp / 12,272 Kw = 25.00 kts
                            Range 15,000nm at 10.00 kts
                            Bunker at max displacement = 735 tons

                            Complement:
                            190 - 248

                            Cost:
                            £0.597 million / $2.390 million

                            Distribution of weights at normal displacement:
                            Armament: 30 tons, 1.1 %
                            Armour: 10 tons, 0.4 %
                            - Armament: 10 tons, 0.4 %
                            Machinery: 519 tons, 18.7 %
                            Hull, fittings & equipment: 1,719 tons, 61.9 %
                            Fuel, ammunition & stores: 481 tons, 17.3 %
                            Miscellaneous weights: 20 tons, 0.7 %
                            - On freeboard deck: 20 tons

                            Overall survivability and seakeeping ability:
                            Survivability (Non-critical penetrating hits needed to sink ship):
                            5,219 lbs / 2,367 Kg = 83.5 x 5.0 " / 127 mm shells or 1.4 torpedoes
                            Stability (Unstable if below 1.00): 1.11
                            Metacentric height 1.5 ft / 0.5 m
                            Roll period: 13.5 seconds
                            Steadiness - As gun platform (Average = 50 %): 68 %
                            - Recoil effect (Restricted arc if above 1.00): 0.19
                            Seaboat quality (Average = 1.00): 1.35

                            Hull form characteristics:
                            Hull has low forecastle, rise forward of midbreak,
                            a normal bow and large transom stern
                            Block coefficient (normal/deep): 0.450 / 0.466
                            Length to Beam Ratio: 7.08 : 1
                            'Natural speed' for length: 19.77 kts
                            Power going to wave formation at top speed: 65 %
                            Trim (Max stability = 0, Max steadiness = 100): 50
                            Bow angle (Positive = bow angles forward): 21.00 degrees
                            Stern overhang: 4.92 ft / 1.50 m
                            Freeboard (% = length of deck as a percentage of waterline length):
                            Fore end, Aft end
                            - Forecastle: 20.00 %, 16.40 ft / 5.00 m, 16.40 ft / 5.00 m
                            - Forward deck: 30.00 %, 19.69 ft / 6.00 m, 19.69 ft / 6.00 m
                            - Aft deck: 35.00 %, 16.40 ft / 5.00 m, 16.40 ft / 5.00 m
                            - Quarter deck: 15.00 %, 16.40 ft / 5.00 m, 16.40 ft / 5.00 m
                            - Average freeboard: 17.39 ft / 5.30 m
                            Ship tends to be wet forward

                            Ship space, strength and comments:
                            Space - Hull below water (magazines/engines, low = better): 65.7 %
                            - Above water (accommodation/working, high = better): 130.7 %
                            Waterplane Area: 7,275 Square feet or 676 Square metres
                            Displacement factor (Displacement / loading): 237 %
                            Structure weight / hull surface area: 113 lbs/sq ft or 552 Kg/sq metre
                            Hull strength (Relative):
                            - Cross-sectional: 1.56
                            - Longitudinal: 12.28
                            - Overall: 1.91
                            Hull space for machinery, storage, compartmentation is excellent
                            Room for accommodation and workspaces is excellent
                            Good seaboat, rides out heavy weather easily
                            Само, че не бързай да го пускаш сега.
                            Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                            Comment


                              #15
                              Тва на американски е destroyer escort фрегата е на английски. И ми се вижда доста голямо за предназначението си...
                              albireo написа
                              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                              Comment

                              Working...
                              X