PDA

Виж пълната версия : Модове и скинове.



falcon_bg
20-01-2013, 11:25
По процедурно предложение на feersum подкрепено от BacillusBulgaricus и моя милост направено в тема "Как да печелим повече" обявявам темата за модове и скинове за открита!

Какво да пишем тук:Открили сте интересен мод или скин за WoT? Или още по-добре сътворили сте свой собствен и искате да се похвалите на другарите съфорумници,но не откривате тема? Тогава тук е вашето място!

Само напишете кратко описание на въпросният мод/скин подкрепено с малко снимков материал или видео и линк където заинтересованите могат да получат допълнителна информация.

Понеже аз съм ползвал само известният ви J1mb0's crosshair mod ще оставя на някой от вас с повече опит с модовете да предложи за обсъждане първият мод.

Imperial
20-01-2013, 14:25
Първият мод, който веднага си слагам, ако ми се наложи да преинсталирам играта

Vanilla Reticle Reload Timer

http://i50.tinypic.com/29m87xh.jpg

http://www.mediafire.com/?9642nkb1qujo677

Този мод не променя прицела, а само добавя брояч колко секунди остават докато презаредиш. Ужасно полезно, особено за френските танкове. Не си харесах нито един моднат прицел, затова ползвам този, а и е елементарен за инсталация.


XVM

http://code.google.com/p/wot-xvm/downloads/list

Този мод е известен с това, че позволява да се виждат рейтингите на играчите в битката. Всъщност той позволява да се променят като цяло доста от информацията, налична в битката. Много е полезен ако искате да знаете кои играчи във вашия отбор имат идея какво вършат, и кои врази са най-опасни.


Statistics Pack by locastan

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/177899-statistics-pack-for-083/

Добавя малко статистики, например колко победи ви остават до следващия 0.5% win rate; най-важното за мен е, че заменя безполезната колонка "оставащо здраве" с "нанесено поражение" в статистиките след битката.


Enhanced HD minimap

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/95330-locastans-enh-hd-minimap-gen-2-83/

По-детайлна мини-карта, показва кой танк кой е всъщност, много е полезно. Като натиснете ctrl се показва карта на цял екран. За малки монитори обаче не знам дали ще върши работа.


В момента малко са ми омешани модовете и трябва да ги пооправя за 8.3, тогава ще разширя списъка.

falcon_bg
20-01-2013, 18:02
За XVM съм слушал,че показвал още по време на битката направените до момента щета опит и кредити вярно ли е това?

Imperial
20-01-2013, 18:21
Показва направените щети, да, но няма как да показва опит и кредити :)

BacillusBulgaricus
20-01-2013, 18:41
Първият мод, който веднага си слагам, ако ми се наложи да преинсталирам играта

Vanilla Reticle Reload Timer

http://i50.tinypic.com/29m87xh.jpg

http://www.mediafire.com/?9642nkb1qujo677

Този мод не променя прицела, а само добавя брояч колко секунди остават докато презаредиш. Ужасно полезно, особено за френските танкове. Не си харесах нито един моднат прицел, затова ползвам този, а и е елементарен за инсталация.

Таймера е супер! Препоръчвам го! Благодаря!

1951
20-01-2013, 19:00
Таймерът го ползвам от шест - седем месеца. Забавен е, но честно казано не го гледам много, защото на танковете, с които играя много им знам времето за презарядка и го броя на ум. Иначе, най-забавното е да гледаш как времето пада с подобряването на екипажа :)

Angelmr
21-01-2013, 11:00
Аз лично ползвам само два мода. WOT tweaker и премахване на дървета. И двата ги ползвам заради не чак толкова старата ми мнашина, която обаче на тази толкова добре оптимизирана игра ми вади под на някои места 15 ФПС без тях. А с тях съм, на 35-45 (макар че с артилерия често падам под 8 като се струпат повече танкове), което прави играта най-малкото поносима с изключение на артилерийските ми битки, когато има мелета.

stasun
21-01-2013, 11:22
Модът за махане на дърветата е официално забранен ;) А има модове за 25% и дори за 3% свиване на текстурите за слаби компютри.

Angelmr
21-01-2013, 11:47
Модът за махане на дърветата е официално забранен ;) А има модове за 25% и дори за 3% свиване на текстурите за слаби компютри.


Знам че е забранен. Но много помага за вдигане на фпс, докато едновременно с това не подпомага геймплея (напротив, дори пречи понякога), така че не го считам за нечестно предимство. За модове със свиване на текстурите не бях чувал до сега. На следващия пач мога да пробвам нещо такова вместо махането на дървета, ако дадеш пример.

stasun
21-01-2013, 13:17
http://mirtankov.net/mods/6268-wot-mode.html на руски. Не съм го ползвал, но по едно време като имах проблем с ФПС-а го бях гледал.

Gaden Gogi
21-01-2013, 13:30
докато едновременно с това не подпомага геймплея (напротив, дори пречи понякога), така че не го считам за нечестно предимство..
Хич не съм съгласен, по горите има сума неща който ловят снаряди, и които неща не се виждат от флората. Тъй че махането на дръвете помага страшно много

stasun
21-01-2013, 13:56
А и най-малкото сума народ се крие сред дъбравите, дето само си мисли, че е скрит и за теб ;)

Gaden Gogi
21-01-2013, 14:09
аха, аз затова вече избягвам на Мурованка да ходя в гората.

Angelmr
21-01-2013, 15:34
А и най-малкото сума народ се крие сред дъбравите, дето само си мисли, че е скрит и за теб ;)

Не е така, ако е скрит не се вижда, независимо от това дали ти виждаш дървета или не, ако не е скрит веднага ти светва иконата, независимо дали ти на монитора виждаш храсти или танк. Танковете се виждат един друг на сървъра все пак, така че един или друг потребителски мод няма как да промени забележимостта. Така че това че аз не виждам дървета, въобще не означава че никой не може да се крие зад храстите и аз да не го виждам.
Между другото този мод премахва дърветата, а не храстите. А дърветата нямат камуфлажен ефект.


Хич не съм съгласен, по горите има сума неща който ловят снаряди, и които неща не се виждат от флората. Тъй че махането на дръвете помага страшно много

За това не бях помислил. Но не мисля че е съществено, за момента се сещам само къщите на мурованка да са невидими зад дърветата. Аз този мод го ползвам от скоро и не виждам забележима промяна в резултатите. Принципно избягвам да ходя по горите, така че горните доводи не ме засягат. Мразя кампенето и гледам да избягвам местта с кампери където мога.
Другия аспект е че с мода и аз не мога да виждам дървета поради което непрекъснато ги бутам, пада ми скоростта и се демаскирам за артилериите по този начин. Така че няма само плюсове, има и минуси. А и без това важната растителност са храстчетата, които пък не се влияят от мода.

Angelmr
21-01-2013, 15:37
http://mirtankov.net/mods/6268-wot-mode.html на руски. Не съм го ползвал, но по едно време като имах проблем с ФПС-а го бях гледал.


Мерси много за линка. Сега вече съм го сложил мода а и редко играя (ще ми спират нета на втората работа, а в къщи ползвам по-силен компютър, на който няма такива неща инсталирани), така че едва ли ще мога скоро да го пробвам. Но ако ми се оправи нета, ще проверя как е с това, вместо без дървета.

stasun
21-01-2013, 16:13
Дърветата винаги са имали камуфлажен ефект, а след пач 8.2 и падналите дървета имат камуфлажен ефект, подобно на храстите.

Imperial
21-01-2013, 16:50
За мен лично мод, който маха неща като растителност и дим, минава отвъд приемливата граница, без значение дали е разрешен.

staloun
21-01-2013, 19:32
Здравейте.Има ли някой впечатления от посоченият по горе мод на миртанков.нет за текстурите.При мен сградите станаха сиви, като и танковете станаха малко мътни-фпс се вдигна от 5 до 15 ,на 10 -20 фпс.Не се промениха надписите-чата и т.н както е показано във видеото там.Не знам дали съм го инсталирал правилно.Моля за коментар за промените, от тези които са сложили мода.Отчаяно се нуждая от вдигане на фпс-процесора и рам са макс, но видеокартата е вградена и слаба. .laptop MSI CR500

falcon_bg
21-01-2013, 20:02
Хмм тоя Enhanced HD minimap е доста добро попадение даже с тая линия показваща на къде е насочено оръдието дава добри възможности за стрелба по карта защото много се изнервям когато някой враг ми свети на картата но не го виждам в прицела,сега само нагласям линииката на неговата иконка и претърсвам с мишката нагоре и надолу за да му намеря и точната височина и стрелям даже вече 2 пъти ме нарекоха хакер заради това ;)

BacillusBulgaricus
21-01-2013, 22:39
Хмм тоя Enhanced HD minimap е доста добро попадение даже с тая линия показваща на къде е насочено оръдието дава добри възможности за стрелба по карта защото много се изнервям когато някой враг ми свети на картата но не го виждам в прицела,сега само нагласям линииката на неговата иконка и претърсвам с мишката нагоре и надолу за да му намеря и точната височина и стрелям даже вече 2 пъти ме нарекоха хакер заради това ;)

+1!!!

stasun
21-01-2013, 22:41
След такава реклама не можах да устоя и също поставих тази миникарта :) Много интересен мод! Благодаря!

Angelmr
22-01-2013, 10:04
За мен лично мод, който маха неща като растителност и дим, минава отвъд приемливата граница, без значение дали е разрешен.

Тук категорично не съм съгласен. Когато играта ти забива за 2-3 секунди при разрушаване на купа сено, или ограда, мерките които взимаш не са преминаване на примеливата граница, а ремонт на недовършената игра. Туикъра е буквално задължителен за компютрите които дори не са слаби, просто не са топ геймърски конфигурации. А за съвсем малко по-старите компютри се налагат още по-драстични мерки. Моя лаптоп хич не е слаб. Каквото и да си говорим, два гигахерца двуядрен процесор, два гигабайта ДДР2 и независима от рама видеокарта все още се води за доста прилична машина. Само видеокартата ми не е от най-добрите, radeon HD3470 със само 256мб собствена памет. Но въпреки тази все още прилична конфигурация ми бяха нужни много нерви, половин година настройки и търсене на модове, за да играя със приемливи фпс( между 20 и 40, но поне вече не ми забива при разрушаване на обекти или в гори). Извинявай, но за мен тези модове не са нечестно предимство, а просто начин да играя нормално. Хайде да вземем обратното положение, ако аз играя с под 20 фпс и рискувам на всяко преминаване в снайперски режим да забия за две секунди, както се е случвало редовно без модовете, за мен опонента с модерен компютър и 60 фпс има нечестно предимство. Така че аз не правя нищо друго освен да изравня баланса. Като си оправят бъговете в играта заради които разрушаването на обекти и преминаването през гори се товари ужасно видеокартата, аз няма и да си помисля за разни модове. ДОстатъчно мързелив съм за да не ми се занимава с глупости, ако мога просто да играя играта. Но без тези неща просто не е играема.

Gaden Gogi
22-01-2013, 11:52
Въртиш сучеш но това че се опитваш да играеш на слаба конфигурация си е твой персонален проблем, а нечестното предимство което получаваш спрямо всички останали си е чиста проба чийтване. Точно снощи имах подобен случай, един храст ми пречеше да видя и да се прецеля точно, загубих две секунди да се мръдна....и битката свърши с долетелият кумулативен.

Ultramarine
22-01-2013, 12:43
За мен липсата на растителност помага най-много за следене на бързо движещи се цели. Не че с под 35 Фпс стрелбата по скаути е много лесна де.
Но когато нямаш визуален контакт с целта, а виждаш само движещата се иконка зад храста е доста по-трудно да удариш бързия танк.

Angelmr
22-01-2013, 14:28
Въртиш сучеш но това че се опитваш да играеш на слаба конфигурация си е твой персонален проблем, а нечестното предимство което получаваш спрямо всички останали си е чиста проба чийтване. Точно снощи имах подобен случай, един храст ми пречеше да видя и да се прецеля точно, загубих две секунди да се мръдна....и битката свърши с долетелият кумулативен.

Е хайде сега, все едно не можеш да се прицелиш по светналия силует. :) Растителността не е никъква пречка за прицелването при настоящия визуален модел. На мен лично никога не ми е пречела. А имам между 83 и 87 процента попадения с важните танкове, като процента ми пада заради тенденцията ми да стрелям на късмет по скаути и изгаснали танкове. Дърветата на моя лаптоп ги няма само от средата на декември, а само един от най-успешните ми танкове см го играл много след това, а той не е танка с най-висок процент попадения. Така че ако искаш ми повярвай, от собствен опит говоря, липсата на растителност няма връзка със успешността на стрелбата. Аз може да съм среден играч като цяло, но поне съм добър стрелец.

Gaden Gogi
22-01-2013, 14:34
аз мога да стрелна по силуета, само дето между мене и него може да има хиляда нещица който флората д ами скрива.
Точно в подобна ситуация си прекъснах най-дългата серия от попадения, и беше от само 20 метра.

Angelmr
22-01-2013, 14:35
Но когато нямаш визуален контакт с целта, а виждаш само движещата се иконка зад храста е доста по-трудно да удариш бързия танк.

По скаут се стреля само ако имаш много ясна видимост към него. Това означава на равно поле, където или няма растителност или поне няма обекти, които да поемат изстрела. И с растителност и без, стрелбата се води с предварение без точен прицел. По положението на иконата определяш скоростта на скаута и предварително свиваш прицела на подходяща открита площ през която той ще мине. Дърветата тук нямат абсолютно никъкво значение. Иконата му я вишдаш и през дървета и през хълмове, като скоростта я определяш по иконата, а линията на стрелба е предварително избрана така че да няма обект, който да поеме снаряда между теб и скаута.

Angelmr
22-01-2013, 14:42
аз мога да стрелна по силуета, само дето между мене и него може да има хиляда нещица който флората д ами скрива.
Точно в подобна ситуация си прекъснах най-дългата серия от попадения, и беше от само 20 метра.


Ако силуета пред теб е светнал, няма флора, която да скрие обекта който ще ти абсорбира снаряда. Проблема за който говориш не е свързан с растителността. Той идва от разликата между стрелковата траектория и линията на погледа ти. Може да няма никъква растителност и ти перфектно да си се прицелил, но оръдието да е все още зад хълма, или зад някакъв камък. За това гледаш не само силуета на целта, но и маркера на прицела ти. Ако той не е светнал а е сив, пред оръдието ти има обект, който ти не виждаш, независимоот перфектния ти иначе прицел в светналия силует на противниковия танк.

Gaden Gogi
22-01-2013, 14:58
както се казва "хубаво, твоето магаре е по-мъжко"
Може да оправдаваш чиитърствот както си искаш, но то си остава такова и съвсем не случайно е забранено.

Ultramarine
22-01-2013, 15:30
По скаут се стреля само ако имаш много ясна видимост към него. Това означава на равно поле, където или няма растителност или поне няма обекти, които да поемат изстрела. И с растителност и без, стрелбата се води с предварение без точен прицел. По положението на иконата определяш скоростта на скаута и предварително свиваш прицела на подходяща открита площ през която той ще мине. Дърветата тук нямат абсолютно никъкво значение. Иконата му я вишдаш и през дървета и през хълмове, като скоростта я определяш по иконата, а линията на стрелба е предварително избрана така че да няма обект, който да поеме снаряда между теб и скаута.

Да разбирам, че когато скаута се движи зад хълмчета, храсти и обекти не пробваш да го свалиш когато се показва, а чакаш да излезе на чисто?

Ясно ми е как да стрелям по скаути на чисто поле, въпросът е, че когато между мен и тях има растителност, нещата стават по-трудни понеже не виждаш нито танка, нито силуета му, а само иконата, която е ориентир за това колко аванс да пуснеш по хоризонтала, но е супер подлъгаща за прицелването по вертикала.
Ако въпросният мод премахва растителността в много повече ситуации ще имаш чиста видимост към самия танк, а не към иконата му, което супер много помага за целенето на движещи се мишени.
Разбира се това което се печели откъм видимост е безполезно, ако ФПС-то не е на ниво.

falcon_bg
22-01-2013, 20:38
Ето и 2 неща от мен:

Първо ви представям WOT mod installer http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/37236-wot-mod-installer/ един доста полезен инструмент ако не ви се инсталира даден мод ръчно,след като инсталирате приложението и го отворите задайте папката на вашия WoT клиент и от там нататък можете да инсталирате всеки мод без дори да го разархивирате просто довлечете папката на мода в полето предназначено за това и след инсталацията на мода натиснете "запази" едно то най-хубавите неща за този инсталер е и че можете да включвате и изключвате модовете
като последните продължават да са инсталирани и само с едно кликане можете да ги активирате отново.
Ето как изглежда цялото нещо: http://prikachi.com/images.php?images/380/5772380K.jpg на моя комп вчера пробвах бачка и на 8.3

Вторият мод на който реших да обърна внимание в този пост е:Tactical Tablet http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/93470-tactical-tablet-82/
в момента не го ползвам,но доколкото чета и виждам по скрииновете е изключително полезен за кланови битки все още не е ъпдейтнат за 8.3 но и това ще стане ето снимка: http://czevak.cz.fun...ctTabletMK3.jpg така клановите командири могат лесно да направят тактическата схема за следващата битка и след това да я споделят с другите от клана.

Това е от мен дано да съм бил полезен :)

ЕДИТ:Ако картинките не тръгват отидете директно на сайта защото при мен не се показват не знам за вас.

BacillusBulgaricus
22-01-2013, 21:33
Ето и 2 неща от мен:

Първо ви представям WOT mod installer http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/37236-wot-mod-installer/ един доста полезен инструмент ...

Супер! Ще го пробвам при следващият мод.

Alex2004BG
23-01-2013, 09:35
...липсата на растителност няма връзка със успешността на стрелбата...


...но поне съм добър стрелец.

Едното от двете твърдения е грешно.

Angelmr
23-01-2013, 09:51
Да разбирам, че когато скаута се движи зад хълмчета, храсти и обекти не пробваш да го свалиш когато се показва, а чакаш да излезе на чисто?

Ясно ми е как да стрелям по скаути на чисто поле, въпросът е, че когато между мен и тях има растителност, нещата стават по-трудни понеже не виждаш нито танка, нито силуета му, а само иконата, която е ориентир за това колко аванс да пуснеш по хоризонтала, но е супер подлъгаща за прицелването по вертикала.
Ако въпросният мод премахва растителността в много повече ситуации ще имаш чиста видимост към самия танк, а не към иконата му, което супер много помага за целенето на движещи се мишени.
Разбира се това което се печели откъм видимост е безполезно, ако ФПС-то не е на ниво.


Ами общо взето е безполезно да стреляш по скаут когато има хълмчета. Виждаш го за прекалено кратко време за да прецениш навреме предварението и да свиеш прицела. Макар че и там пускам по някой снаряд профилактично по откритите линии, но практически ползата е минимална, защото добрите скаути се показват за по-малко от секунда. В гъстата растителност до сега не съм стрелял по скаут, просто защото скаута там е камуфлиран и не го виждам, а той пази камуфлажа си и в движение. Така че въпроса е извън коментарите свързани с мода за премахване на дърветата.



както се казва "хубаво, твоето магаре е по-мъжко"
Може да оправдаваш чиитърствот както си искаш, но то си остава такова и съвсем не случайно е забранено.

Не знам за какъв чит говориш. Аз в цялата игра се сещам за две къщи, които са в гора и могат да служат за прикритие, а са скрити зад дървета. Да съгласен съм, при равни други условия дава известно немалко предимство. Но както написах по-горе, аз не търся предимство търся начин да играя тази игра на лаптоп. Е няма много начини да го направиш. Аз сега вече съм отрязан от играта защото нямам нет, но ако си оправя нета ще пробвам горното предложение със компресираните текстури. Извинявай официално че не знаех преди за него, може то да е решението което съм търсил, само да не кажеш че и то ще дава нечестно предимство защото така нубовете със стари компютри ще могат да играят на едно ниво с про-играчите, които са си купили последна дума техника. :D Но няма да се извинявам че търся решение да си направя играта играема.



Едното от двете твърдения е грешно.

Не съм съгласен, доказал съм го това по-горе. А и не мисля че стила ти на игра доставя нужната информация за да коментираш точно стрелбата като фактор. При твоя стил на игра основно със скаути и артилерия, може и да си вадиш подобни изводи, приемам гледната ти точка. Но ти не си снайперист за да коментираш какви точно фактори определят успешността на стрелбата.

Angelmr
23-01-2013, 10:02
изтрито

Angelmr
23-01-2013, 10:19
моя грешка

Gaden Gogi
23-01-2013, 11:13
Не знам за какъв чит говориш. Аз в цялата игра се сещам за две къщи, които са в гора и могат да служат за прикритие, а са скрити зад дървета. .
Интересно, оказва се че дървета има само в гората....това дето на Лейквил ми пречеше да видя ясно пътя от другата страна на езерото ще да е било нещо друго....

bigbeer
23-01-2013, 11:23
Издребнявате ми се струва.Позициите станаха ясни,още преди десетина поста.Надолу ми прилича на спам за триене.Явно всеки ще си остане на неговото,и единствения логичен път отива към нелицеприятни лични нападки.Моля,нека бъдем толерантни.

Ultramarine
23-01-2013, 11:25
.....В гъстата растителност до сега не съм стрелял по скаут, просто защото скаута там е камуфлиран и не го виждам, а той пази камуфлажа си и в движение. Така че въпроса е извън коментарите свързани с мода за премахване на дърветата.

Не винаги е камуфлажиран и не винаги растителността е гъста, може да е само един храст точно пред теб, може да са и няколко в линия.Нали уточних, че го виждаш, т.е. разкрит e и му се вижда иконата, но поради непрозрачността на храстите пред теб не виждаш самия танк или силуета му. Ако с въпросния мод тази непрозрачност на растителността изчезва е много по-лесно следенето и прицелването.

Angelmr
23-01-2013, 11:55
Не винаги е камуфлажиран и не винаги растителността е гъста, може да е само един храст точно пред теб, може да са и няколко в линия.Нали уточних, че го виждаш, т.е. разкрит e и му се вижда иконата, но поради непрозрачността на храстите пред теб не виждаш самия танк или силуета му. Ако с въпросния мод тази непрозрачност на растителността изчезва е много по-лесно следенето и прицелването.

Нещо не разбирам какво точнокоментираме. Ако растителността не е гъста, то отиваме към хиптезата открита площ, за която обясних още по-горе. Ако танка се движи естествено. Ако не се движи ситуацията е съвсем различна. Там раститеността не играе никъква роля, светне ли ти силуета и заедно с това зеления маркер на прицела, значи имаш изстрел.

Ако коментираш въпроса със светнат скаут, който се движи бързо в гъста гора, тук не съм сигурен дали мога да коментирам. Принципно не ходя в гъстите гори, преди не ходих и сега също. Забелязал съм че на мурованка и от в някои зони на малиновка терена е достатъчно нагънат, за да се прояви ефекта за който пишеш, за други карти не се сещам. Но гората на мурованка е толкова бъгната че на 50 метра от теб може да има танк, който да те стреля и ти да не го видиш. Същото важи и за гъстата гора в малиновка. За това и по възможност избягвам горите и с мод и без.


Интересно, оказва се че дървета има само в гората....това дето на Лейквил ми пречеше да видя ясно пътя от другата страна на езерото ще да е било нещо друго....

Написах го вече веднъж, хайде пак да повторя, ако си се прицелил, силуета на танка е светнал и маркера за пробиване ти е зелен, значи имаш изстрел. Независимо дали има дърво или не. И иконата ще я видиш и с дърво и без. Ако снаряда не достигне, то ще е заради препятствия пред пред твоя танк, не пред противниковия, а ако си забелязал дърветата около твоя танк са прозрачни именно за да виждаш препятствията. Не разбирам къде е проблема? Ти не си ли свикнал да оглеждаш около светналите икони за силуети с маркера? Аз винаги проверявам по този начин за отворена възможност за изстрел и за това никога не съм считал растителността за нещо различно от козметичен фактор при стрелбата по вече осветен противник. Предвид наличието на инструмент за проверка на възможността за сполучлив изстрел напълно независим от картината, наистина не виждам смисъл от този спор.



Прилагам доказателство номер 1:

http://youtu.be/RZ1SbtbOrpg

Извинявай на работата ми е забранен достъпа до тубата, ще го погледна това довечера, ако намеря време.

Alex2004BG
23-01-2013, 11:58
Но ти не си снайперист за да коментираш какви точно фактори определят успешността на стрелбата.

Прилагам доказателство номер 1:

http://youtu.be/RZ1SbtbOrpg

Ultramarine
23-01-2013, 12:33
Явно заради ФПC-то избягваш ситуации, в които има растителност между теб и целите и за това не разбираш точно за какво говоря.Аз също го правя на старата машина и там това не го забелязвам.
Точно за открито поле говорим, къщи и хълмове като прикритие не са фактор.
Когато между теб и спотнатия скаут има непрозрачна растителност, ако не е сложен прицела върху него, виждаш само иконата. В момента в който преместиш прицела пред скаута за аванс, силуета изчезва и ти остава само иконата на танка движеща се някъде сред листата.По нея лесно се ориентираш колко аванс да пуснеш, но е объркващо как да насочиш оръдието по вертикала .
Най често ми се случва когато съм на Рибарското селище скрит в храст, а скаута върти пред мен в полето.На Ел халиф, когато покривам А1 и те правят ръш през С3, Б2, А1.На Мурованка, когато аз съм в гората, а скаута е в полето на открито. Общо взето всяка ситуация в която има непрозрачен храст пред мен, а скаута се върти в откритото поле.
Особено е неприятно когато на Ел Халиф скаута слиза по диагонал на отсрещния хълм, тогава като не виждаш силуета, иконата не ти дава почти никаква информация и дори аванса е объркващ.
Ако при теб я няма тази растителност вероятно изобщо не си го изпитвал.

Angelmr
23-01-2013, 13:20
Явно заради ФПC-то избягваш ситуации, в които има растителност между теб и целите и за това не разбираш точно за какво говоря.Аз също го правя на старата машина и там това не го забелязвам.
Точно за открито поле говорим, къщи и хълмове като прикритие не са фактор.
Когато между теб и спотнатия скаут има непрозрачна растителност, ако не е сложен прицела върху него, виждаш само иконата. В момента в който преместиш прицела пред скаута за аванс, силуета изчезва и ти остава само иконата на танка движеща се някъде сред листата.По нея лесно се ориентираш колко аванс да пуснеш, но е объркващо как да насочиш оръдието по вертикала .
Най често ми се случва когато съм на Рибарското селище скрит в храст, а скаута върти пред мен в полето.На Ел халиф, когато покривам А1 и те правят ръш през С3, Б2, А1.На Мурованка, когато аз съм в гората, а скаута е в полето на открито. Общо взето всяка ситуация в която има непрозрачен храст пред мен, а скаута се върти в откритото поле.
Особено е неприятно когато на Ел Халиф скаута слиза по диагонал на отсрещния хълм, тогава като не виждаш силуета, иконата не ти дава почти никаква информация и дори аванса е объркващ.
Ако при теб я няма тази растителност вероятно изобщо не си го изпитвал.

Да прав си принципно избягвам места с гъста растителност и преди ги избягвах и сега също. А и честно казано принципно не ходя да стрелям по скаути там където има повече растителност. Не по описаните от теб причини, преди много ми падаше ФПС, а сега и без този пад, имам непоносимост към камперски ситуации, а там са любимите позиции на камперите.
Но все пак не мога да разбера това което описваш за стрелба по скаути зад храсти. На теория разбирам, но не и на практика. Не знам може би е въпрос на игрови стил, но не съм попадал в ситуация между мен и скаута да има храсти, а той да е светнат. Сещам се че би било проблем на зигфрид примерно. Но аз съм в първите редици и скаутите ги бия в града ако въобще се засечем. На малиновка ако видя скаут, той или ще се движи към мен почти в права линия или ще обикаля зад хълма така че да е недосигаем за мен. На мурованка не ходя в гората. На ел халъф не съм виждал чак толкова много храсти, но аз там имам много ограничен избор на тактики, или тръгвам с ръша към А2, или ако съм медиум заобикалям през залива, там нямам навика да кампя така че не съм виждал ситуацията която описваш. На прохоровка дори и с тежък танк не ходя в гората, само ако съм с артилерия пазя от ръш по тази линия. Така че просто ситуациите в които съм попадал са ограничени. Аз първи го признавам това. :) За това и ни се разминават мненията. Аз просто не съм универсален играч, който да е попадал във всякакви ситуации.

Ultramarine
23-01-2013, 14:01
Да, след като избягваш растителност няма как да си го усетил.
И аз със старата машина съм ограничен откъм позиции и гората е враг, а не приятел. Но като съм на добра машина, почти винаги когато не се движа има храсти около мен съответно много често ми се налага да стрелям през тях прозрачни или не.

BacillusBulgaricus
23-01-2013, 19:02
CPU-Control 2.1
http://www.topsoftzone.ru/program/4788/CPUControl.html
По мое скромно мнение, това работи. След като го настроих и пуснах, вдигна FPS почти двойно. Настроих го да тръгва минимизирано заедно с Уиндоус. Избрах автоматичен контрол на разпределение на отделните програми между двете ядра на процесора, а за WOT дадох задачата да се разпредели между двете ядра едновременно.
С 32-битов Windows 7 съм.

Ultramarine
23-01-2013, 19:18
Процесите сами ли ти се появиха или ти ги добавяш?
На мен процесите не ми излизат, а и не знам как да ги добавя

BacillusBulgaricus
23-01-2013, 19:21
Процесите сами ли ти се появиха или ти ги добавяш?
На мен процесите не ми излизат, а и не знам как да ги добавя

Появиха се сами. Но далеч не всички активни процеси в момента, а само някои. Предполагам, програмата "вижда" само неоптимизираните за двуядрени процесори приложения. Четириядрени също де.

Ultramarine
23-01-2013, 19:23
Аз съм с 4 ядрен и го избрах в опциите .Даже и след рестарт не се появи нищо.Танковете би следвало да не са оптимизирани след като работят само с едно ядро.

BacillusBulgaricus
23-01-2013, 19:36
Ми не знам. В дясно горе в "mode" даде ли го на аутоматик? Май още някой с четириядрен се оплакваше нещо в коментарите под програмата, ама не съм сигурен.
Нито една програма ли не виждаш?

За да види WOT, естествено играта трябва да е пусната.

Ultramarine
23-01-2013, 19:41
В нито един от режимите не виждам процеси.
Пусната е играта и не я вижда и нищо друго не вижда

BacillusBulgaricus
23-01-2013, 19:47
Виж какво пише един руснак в коментарите под програмата:
"Anton (07.10.2011)
На i7 с 4 ядрами и виндой -7 будет работать если зайти в автозагрузку с помощью команды msconfig и во вкладке - "Загрузка-Дополнительные параметры-Число процессоров" установить значение 4.После перезагрузиться"

Надявам се разбираш руски. Пробвай така ако не те мързи.

Ultramarine
23-01-2013, 20:07
Така се показаха процесите, но ефекта върху играта при включване на второ ядро беше негативен.От 60-70ФПС паднах на около 30

stasun
23-01-2013, 20:09
При мен също ФПС падна двойно. След премахването на програмката се оправи. Вероятно или не на всички системи работи прецизно , или аз не можах да я настроя :)

BacillusBulgaricus
23-01-2013, 20:14
Съжалявам, ако съм заблудил някого :-( При мен стана. Няколко руснака в коментарите, също твърдят че помага. Както и да е. Да не занимаваме хората повече с това. :-)

staloun
23-01-2013, 21:58
Сложих всички модове за увеличаване на фпс и ефекта е минимален.Има ли някаква програма за увеличаване производителността на външна/ невградена в дъното/ видеокарта-овърклок ?

Alex2004BG
24-01-2013, 07:27
CPU-Control 2.1
http://www.topsoftzone.ru/program/4788/CPUControl.html
По мое скромно мнение, това работи. След като го настроих и пуснах, вдигна FPS почти двойно. Настроих го да тръгва минимизирано заедно с Уиндоус. Избрах автоматичен контрол на разпределение на отделните програми между двете ядра на процесора, а за WOT дадох задачата да се разпредели между двете ядра едновременно.
С 32-битов Windows 7 съм.

При мен работи по описания начин и с описания ефект. 64-битов Windows 7. Процесора е двуядрен E3200.

BacillusBulgaricus
24-01-2013, 10:14
При мен работи по описания начин и с описания ефект. 64-битов Windows 7. Процесора е двуядрен E3200.

Супер! Отдъхнах си. Помислих, че само съм излъгал народа :) Радвам се, че в крайна сметка работи добре.

Само да допълня, ВАЖНО: АКО сте с двуядрен процесор, както съм аз, АКО правилно сте настроили задачата на процеса WOT да я вършат двете ядра едновременно, срещу процеса WOT трябва цифровия код да изглежда така - 1100 и ТОВА е търсеният от нас ефект!!!

АКО изглежда така - 1000 - означава, че процеса се работи само от ядро номер 1
АКО изглежда така - 0100 - означава, че процеса се работи само от ядро номер 2

Ultramarine
24-01-2013, 11:19
Явно си работи добре с двуядрените машини и не се разбира много с четири ядра.
При мен срива във ФПС-то не идва от самата програма, а от настройката, която направих, за да ми се покажат процесите. Аз там имам възможност да избирам от 1 до 8, като 8 е по принцип и като избера 4 нещата се скапват.

С 60-70 ФПС играта си е супер, но нали винаги искаме още ....

При мен благоприятен ефект оказва избирането на висок приоритет за WOT процеса в Task manager.

Gaden Gogi
24-01-2013, 11:29
С 60-70 ФПС играта си е супер, но нали винаги искаме още ....
.
за какъв ти е повече? разлика няма. при мене стига до над 120 ( при едновремено работещи два CAD програми) но ми се ствуа простоизлишно. Единственият гяр е ако искаш да заредиш макс графика. ноаз точно тази която най-много товари (тревичките) съм я махнал че ми пречи.

Gaden Gogi
24-01-2013, 12:03
Впрочем попадна ми стар скриин, преди да смяна видеото играта ми вървеше с около 20 фрейма, което беше съвсем достатъчнода снайпя с Мардера ан всяка мислима и немислима дистанция.
Ето го и самият скриин: 10 фрага и ми свършиха снарядите, ниската точност е поради високият пинг ( бях забравил да изключа азуреуса...освно заради това и загубихме)
19025
ние стартирахме от бърва база и аз направих кръгче по картатат, не е като да съм кампирал.

Alex2004BG
24-01-2013, 12:04
С 60-70 ФПС играта си е супер, но нали винаги искаме още ....

При мен проблема с ФПС засяга основно прехода снайпер/аркаден режим и обратно. За момент кадрите падат до доста под 20 (на око, това което показва програмата не реагира достатъчно бързо), което ужасно затруднява прицелването.
С програмата това пропадане се намали чувствително (наред с удвояване на кадрите в секунда).
Какво точно прави програмата обаче нямам никаква идея (това с разпределянето между двете ядра не ми звучи много правдоподобно, до колкото разбирам поне).
Накрая да благодаря на BacillusBulgaricus!

Angelmr
24-01-2013, 13:38
Впрочем попадна ми стар скриин, преди да смяна видеото играта ми вървеше с около 20 фрейма, което беше съвсем достатъчнода снайпя с Мардера ан всяка мислима и немислима дистанция.
Ето го и самият скриин: 10 фрага и ми свършиха снарядите, ниската точност е поради високият пинг ( бях забравил да изключа азуреуса...освно заради това и загубихме)
19025
ние стартирахме от бърва база и аз направих кръгче по картатат, не е като да съм кампирал.

Критичната стойност е някъде около 15 фпс.

Gaden Gogi
24-01-2013, 14:40
Критичната стойност е някъде около 15 фпс.
на картинката са 19, но около мене вече нямаше никой...като се прибера ще погледна по другите скриинове от него време колко са били...но тогва (преди да го окепазят) играях почти само с Мардера и спокойно си снайпериствах на 500+ метра

Angelmr
24-01-2013, 15:05
Може би при различните компютри е различно, но на моите съм забелязал че под 15 се усеща, а около 10 вече положението става неиграемо. Когато съм с артилерия редовно в мелетата ми пада до 6-8 и тогава става слайдшоу.

Gaden Gogi
24-01-2013, 16:07
а колко ти е пинга обикновенно?
Иначе горният шот е с вградено видео ползващо до гигабайт.

alfbandi
24-01-2013, 16:29
Пинга ми рядко скача до 98/100,обикновено е към 60/70.Кадрите са заковани на 61,нито се качват,нито слизат не знам защо.И пак по-някога ми насича за около 1-2 сек. Обикновено когато тръгвам след обратното броене,не че е проблем но е неприятно. И това с кадрите не мога да си го обясня,отсвен да е бъг в самата игра.

Worcho
24-01-2013, 17:53
Пинга ми рядко скача до 98/100,обикновено е към 60/70.Кадрите са заковани на 61,нито се качват,нито слизат не знам защо.И пак по-някога ми насича за около 1-2 сек. Обикновено когато тръгвам след обратното броене,не че е проблем но е неприятно. И това с кадрите не мога да си го обясня,отсвен да е бъг в самата игра.


И аз имам същия гаден проблем, само че на мен кадрите ми седят винаги на 31 и никога не се помръдват, а съм сигурен че машината ми може да изкара много повече.

stasun
24-01-2013, 18:08
И аз имам същия гаден проблем, само че на мен кадрите ми седят винаги на 31 и никога не се помръдват, а съм сигурен че машината ми може да изкара много повече.

При мен за малко се появи подобно нещо, когато бях включил вертикалната синхронизация в опциите на играта. При изключването и се оправи.

Angelmr
24-01-2013, 19:13
а колко ти е пинга обикновенно?
Иначе горният шот е с вградено видео ползващо до гигабайт.

50-60 е пинга.
Моето видео е с 256 мегабайта собствена памет но може да взима до гигабайт от рама, което предполагам допълнително бави.

Worcho
27-01-2013, 12:45
Ще помоля за помощ относно модовете защото при мен се получи следното:
Инсталирах някаква версия на XVM, която беше 3.3.1 и пишеше, че е точно за 8.3, но така и не проработи. След това слагах някаква друга версия и тя не стана, после други модове, кой работи кой не, не мога да кажа. Мисълта ми е, че при мен стана някаква пълна каша, а XVM и други важни модове не ми работят. Много ще съм благодарен, ако някой ми даде архив или нещо друго, което събира всичко, който ползва.

Imperial
27-01-2013, 13:18
XVM има два компонента, единия са разните мод файлове, другия е самата програмка, която чете статистиките, и с която трябва да стартираш играта - xvm-stat-1.2.0
Сложил ли си и двете? И след като ги сложиш, трябва да копираш един от приложените config файловете във gui\flash (и по принцип да си го настроиш, ако ти е сложно, може да избереш някой от предварително настроените).

stamenov1
01-02-2013, 19:04
При детайлната мини карта при вас проявява ли се като проблем, при натиснат CTRL да не може да се посочи дадена област на карта, когато искате да заострите вниманието към даден сектор. Не го прави винаги при мен, но в повечето случаи не работи.

BacillusBulgaricus
04-02-2013, 19:08
Днес попаднах на интересен мод. Позволява автоматичен изстрел, веднага, мигновено след презареждането, посредством натискане и задържане на левият клавиш на мишката. Вече, за да стреляте възможно най-бързо, няма нужда от бясно кликане, докато оръдието презарежда. Просто натискате и задържате левият клавиш на мишката и го държите задържан. След презареждането следва мигновен изстрел и така докато ви свърши джепането :) Пробвах - РАБОТИ.
Firebursts mod се казва.
http://dox.bg/files/dw?a=1feec472d4

P.S. Кажете работи ли линка. Аз дръпнах програмата от руски сайт. Там варианта беше екзе файл, който докато тегли същинският архив, накачва сума руски мейл боклуци, които едва изистих от компа. Аз ви давам линк САМО към файлчето. НЯМА екзе! Все пак, ако се притеснявате от троянци, потърсете мода по име в мрежата - Firebursts mod
P.P.S. Изиграх няколко игри, в които се наложи да използвам модчето. Страхотна работа върши!

dragunova
26-02-2013, 01:43
И аз намирам като пича по от горе проблема за XVM как се подкарва тва не ми е ясно ако може малко по подробно :)

StrEagle
26-02-2013, 13:32
Аз имам един от първите четириядрени процесори Q6600 overclock-нат от 2.4 на 3GHz с Windows Vista 32bit и като играя WoT, един от процесорите се товари на 80-90%, другите 3 на около 10-20% от самия процес на играта, а в нея самата почти винаги съм с 50-60fps.

feersum
04-03-2013, 08:58
Актуална версия на WoT Tweaker:

http://panzer-journal.ru/mods/other_mods/wot-tweaker-v2-4-multilingual.html

boyankolev
02-04-2013, 09:53
Някой пробвал ли е дали новата руска озвучка с Балуев и Мерзликин може да се инсталира на клиента на играта на европейския сървър?

stasun
02-04-2013, 11:02
Някой пробвал ли е дали новата руска озвучка с Балуев и Мерзликин може да се инсталира на клиента на играта на европейския сървър?
Да, може.

falcon_bg
07-04-2013, 19:00
Намерих го!!! Намерих го!!!!! Най-после перфектният мод за начинаещи стрелци както ще видите описанието тоя мод си има всичко което му трябва на човек за снайпене а и в близък бой за снайперистите си има шансове за пробиване на целта в мястото на мястото където се целите и индикатор колко е възможно даденият враг да ви открие също и точен индикатор за посоката от която врага стреля по вас за привържениците на близкия бой има калкулация за ефективната броня на предницата на вашия танк когато е под ъгъл (много полезно за квадратни шваби) както и таймер колко точно остава на врага да презареди!
Ето го и въпросният вълшебен мод: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/227108-084-meltymapsmathmod05/
Прочетете описанието и вижте скрииновете за да добиете по добра представа!

Lyutskanov
14-04-2013, 13:18
Може ли малко помощ с инсталиране на мод? Изтеглих си Vanilla Reticle Reload Timer (http://forum.worldoftanks-sea.com/index.php?/topic/4259-084-vanilla-reticle-with-reload-timer-v2/) и го инсталирах както са описали (install: copy gui folder to 'C:\Games\World_of_Tanks\res_mods\0.8.4' ) . После го търся в настройките но там не се появява, някаква идея имате ли аз ли пропускам нещо или.... ?

Lyutskanov
18-04-2013, 16:45
Айде руснаците пуснаха мод за пач 8.5 , някой ако си хареса може да се възползва.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9yTHgvDm5Uw
http://www.mediafire.com/?m8k8ii71taabya1

П.С. Някой ако незнае и да не се мъчи като грешен дявол, мод се инсталира на чист клиент.

nobalistic
27-04-2013, 08:24
Знам че е забранен. Но много помага за вдигане на фпс, докато едновременно с това не подпомага геймплея (напротив, дори пречи понякога), така че не го считам за нечестно предимство. За модове със свиване на текстурите не бях чувал до сега. На следващия пач мога да пробвам нещо такова вместо махането на дървета, ако дадеш пример.

Обади ми се като си в ТС ще оправим fps :P

Angelmr
27-04-2013, 09:04
Аз вече го оправих, първо още два гигабайта рам на лаптопа а след това въобще спрях да ползвам лаптопа (напуснах втората работа). Домашния компютър ми работи приемливо на минимални настройки при положение че е инсталиран туикът. 4 Gb рам, процесор Е2160 леко клокнат на 2 GHz. От този компютър влизам на клановите. Обикновено фпс се движи между 30 и 40. Но на някои конкретни места съм имал сериозни дропове в снайперски режим. Виж на основната ми работа обаче си спретнах сериозен компютър и понякога един час преди края на работното време като няма какво да правя влизам и от там, а тогава вече фпс ми стига до 50-60 при средни настройки (антиалашинг на максимум), което мисля че е повече от приемливо.

staloun
29-04-2013, 21:51
Победа!
Битка: Абатство 29 април 2013 г. 21:09:33 ч.
Танк: ИС-7
Опит: 1*844 (x2 за първата победа за деня)
кредита: 34*464 Това не е хвалба.Приятели в тая битка ми помогна страшно мода за белите /убити/ танкове.Бях сам на фланга срещу 2 десетки и 2 деветки.Ударих по веднъж двете деветки и нашето арти ги направи трупове-с мода бели танкове.Двете десетки се скриха зад труповете и с мода идеално се виждаше част от танковете.Просто ги разковах и обърнах играта.Горещо препоръчвам да сложите този мод, той вдига и фпс когато има труп на танк до вас.дано всеки българин сложи този мод, защото за него гарантирам че е супер.http://mirtankov.net/mods/7188-wot-mod.html

Lyutskanov
30-04-2013, 13:59
@staloun Аз в горният коментар съм го сложил целия пакет, само си избираш какво да инсталираш . Лично на мен много ми допада "белия труп" не правя вече гафове като приятелски огън :D

Ultramarine
10-05-2013, 16:23
http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/129209-085-lowresallinone-mod-pack-updated/

Това е мод за компресиране на текстурите.Предназначен е да подпомогне старите машини.Вкара стария ми комп отново в играта - ФПС-то вече не пропада под 20 и дори достигам космическите 50.За сравнение преди това падах под 10 и над 40 не минавах. Всичко обаче си има цена и тук това е графиката - играта се променя напълно и изглежда повече като Майнкрафт отколкото като WOT

Zerg
18-05-2013, 12:32
Някой пробвал ли е този мод
http://wot-shot.com/zone_penetration_of_the_tank/
Прегледах разни скрийншотове с този мод и танковете приличат малко на цветни папагали, но на мен ми се струва полезно.Та ако някой го е ползвал нека да сподели мнение :)

BacillusBulgaricus
18-05-2013, 12:47
Някой пробвал ли е този мод
http://wot-shot.com/zone_penetration_of_the_tank/
Прегледах разни скрийншотове с този мод и танковете приличат малко на цветни папагали, но на мен ми се струва полезно.Та ако някой го е ползвал нека да сподели мнение :)

Един от първите модове, които слагам е този със зоните за пробиване. Прав си - малко шаренко става и се жертва реализма на играта, но без да си давам труда да помня уязвимите зони на всеки танк (а танковете в играта все повече се увеличават като модели), знам къде да ударя най-ефективно в дадената ситуация.

Angelmr
18-05-2013, 14:17
Ползвах го за кратко. Да, предполагам че помага, но рядко имаш възможност да избираш между две зони на пробиване, за да преценяваш къде можеш да нанесеш повече вреда. А и с времето запомняш къде са уязвимите зони на повечето танкове.

Eguo
23-06-2013, 19:53
Много моди
(0.8.6 )
http://www.youtube.com/watch?v=VVrTGEr7vtQ

П.С.
Сега аз не има никакви моди. Само - "гола игра".
Аз по-рано има мод - бели трупове. Полезно...

falcon_bg
23-06-2013, 20:30
Много моди
(0.8.6 )
http://www.youtube.com/watch?v=VVrTGEr7vtQ

П.С.
Сега аз не има никакви моди. Само - "гола игра".
Аз по-рано има мод - бели трупове. Полезно...


Някои от тия модове ще си ги инсталирам задължително.

Gaden Gogi
23-06-2013, 20:40
Ъъъ Eguo да не си включил случайно "неъндартал спиич мод" в момента че така като те чета...:haha:;)
А иначе гледах клипчето някои от модовете ще си ги инсталирам задължително.
Човекът нее българин просто....Иначе може д апиташ "Крилов" защо с аму викали "чичото на цезар".

Worcho
09-07-2013, 00:45
Може ли да си сложа САМО мода, който да виждам колко щети съм направил по време на игра. Има някакъв такъв който е в горния ляв ъгъл, но искам да е само той без никакви други. Искам си чиста играта.

feersum
09-07-2013, 08:38
Може ли да си сложа САМО мода, който да виждам колко щети съм направил по време на игра. Има някакъв такъв който е в горния ляв ъгъл, но искам да е само той без никакви други. Искам си чиста играта.

Да, можеш. Това е XVM мод в минимална конфигурация - аз съм си пуснал същото, показва ми само щетата по време на игра.

mitkoik
22-07-2013, 23:48
http://worldof-tanks.com/hit-zones-contour-skin/ Този мод за зоните на пробиване ми се струва по-добър от цветните.

StrEagle
23-07-2013, 14:32
А какво стана с идеята да ги забранят тези модове?

feersum
23-07-2013, 16:19
А какво стана с идеята да ги забранят тези модове?

Според мен е трудно технически да се направи. За да забраниш един мод, трябва или да забраниш инсталация на каквито и да е модове, с изключение евентуално на някои, които ще имат статут на "официални" - като XVM например (може би), или при всяко стартиране на клиента да се прави проверка за инсталиране на "нелегални" модове - което не е много трудно да се заобиколи.

StrEagle
23-07-2013, 16:31
Мярна ми се преди малко време, че ще въведат система за менажиране на модовете, и ще внедрят няколко по-известни в самата игра.

Raste
23-07-2013, 16:45
WoT Mod Project - XX

http://forum.worldoftanks.ru/index.php?/topic/551588-wot-mod-project-36-light-extended-visualization-mod-340/

Това е пакета, който аз ползвам. Към 40+ мода, избираш си тези които ти трябват (има предварителен изглед в сайта). Ако не ти харесват след това ги деинсталираш през интерфейса. Гарантирано обновяват целия пак след пач. Има процедура за автоматизиран ъпдейт на инсталираните модове след пач. Общо взето покрива представата ми за система за менажиране на модове.

Теглете от следващия линк (зеркало, в сайта) - другия прекарва през разни адуеъри, които се лепват за ОС-а.

http://dfiles.ru/files/6yzv8hhi6

mirror2
24-07-2013, 16:37
препоръчвам новия мерник 4 от модпак-а на JOVE макар и доста шарен е много удобен и с доста инфо по него ;)

Mitko
25-07-2013, 16:13
Пака на Джов върши чудесна работа. Аз добавям към него само звуци на оръдия и двигатели, но това е за атмосфера, на който както му харесва.

tconiotconev
13-08-2013, 13:32
Така .... значи говорим за модове. До 8.6 никога не ползвах модове и други подобни, но на 8.6 се ядосах и взех че си качих за първи път зоом мод, който бе страхотен. В снайперски режим почти виждах всичко до другата база, а стрелбата с него бе уникална. Отделно можеше да се ползва все едно че гледаш от птичи поглед всичко от горе, което е супер хубаво, но с 8.7 неможах да попадна на друг подобен на този, а попаднах на мод с 4 кратен зуум който също върши работа.
П.П. Благодарение на едни 5 години + някой други интереси + добития опит в играта мога спокойно да кажа, че неми трябва мод който да ми показва зоните за пробиване. Считам че стрелям точно и повече от това неми трябва.
П.С. Трябва да ги забранят такива модове защото има модове които позволяват стрелба през скали а това е нечестно.

falcon_bg
13-08-2013, 15:31
Така .... значи говорим за модове. До 8.6 никога не ползвах модове и други подобни, но на 8.6 се ядосах и взех че си качих за първи път зоом мод, който бе страхотен. В снайперски режим почти виждах всичко до другата база, а стрелбата с него бе уникална. Отделно можеше да се ползва все едно че гледаш от птичи поглед всичко от горе, което е супер хубаво, но с 8.7 неможах да попадна на друг подобен на този, а попаднах на мод с 4 кратен зуум който също върши работа.
П.П. Благодарение на едни 5 години + някой други интереси + добития опит в играта мога спокойно да кажа, че неми трябва мод който да ми показва зоните за пробиване. Считам че стрелям точно и повече от това неми трябва.
П.С. Трябва да ги забранят такива модове защото има модове които позволяват стрелба през скали а това е нечестно.

Ето тоя зуум мод ползвам аз: http://www.curse.com/wot-mods/worldoftanks/grandpas-4-level-sniper-mod
Има го птичият поглед и то много от високо+още една стъпка при зуума в снайперистки!

tconiotconev
13-08-2013, 16:28
Ето тоя зуум мод ползвам аз: http://www.curse.com/wot-mods/worldoftanks/grandpas-4-level-sniper-mod
Има го птичият поглед и то много от високо+още една стъпка при зуума в снайперистки!

Нещо немога да го отворя че нета който ползвам сега е много бавен. Искам да знам за коя версия е и да ли може да се ползва за руския сайт защото аз играя в руския сайт, а за европейския не си и помислям че нещо са ми скучни там поляци и друга негодна измет. Блядовете са брутални и атрактивни в боя.

falcon_bg
13-08-2013, 17:35
Нещо немога да го отворя че нета който ползвам сега е много бавен. Искам да знам за коя версия е и да ли може да се ползва за руския сайт защото аз играя в руския сайт, а за европейския не си и помислям че нещо са ми скучни там поляци и друга негодна измет. Блядовете са брутални и атрактивни в боя.

8.7 съпортва.За руски клиент не съм сигурен,но би трябвало да тръгне няма файлове свързани с езикови настройки.
Ей с тия рекламки ще ме навиеш да си направя акаунт и в сървъра на братушките!

Mitko
13-08-2013, 22:59
Заповядай един добър мод пак
http://www.youtube.com/watch?v=EPaA5s7ZPV4

seekerr
16-08-2013, 14:43
Ето един САЙТ (http://wotmods.ru/zvukovoy-mod-dvigateley-tankov-dlya-world-of-tanks.html) с доста модове.
Имам и други но в този има най голямо разнообразие и са подредени в раздели доста прилежно :)

mirror2
22-08-2013, 00:46
http://www.youtube.com/watch?v=4pae7ODYonY ъпдеит на мода на жов с включен ХВМ-мод ;)

hackthecode
23-08-2013, 08:14
[XPM] XVM-Stat без Dokan (http://www.koreanrandom.com/forum/topic/6200-xpm-xvm-stat-%D0%B1%D0%B5%D0%B7-dokan/) Нещо което ще е от полза за хората успели да си "счупят" Dokan-a

Eguo
01-10-2013, 09:46
http://www.youtube.com/watch?v=nxW9LmwQDdA
Модпак для World Of Tanks к патчу 0 8 8 от Джова

Я установил и на EU сервере и на RU сервере - работает. )

feersum
30-10-2013, 14:32
Нови версии на модове и туллчета за 0.8.9:

WoT Tweaker
http://panzer-journal.ru/mods/other_mods/wot-tweaker-v2-4-multilingual.html

Zoom Mod:
http://panzer-journal.ru/mods/other_mods/zoom-mod.html

don4o
02-11-2013, 13:21
Не е ли готов вече пакет модове за 0.8.9?Липсва ми мерника.

don4o
31-07-2014, 16:01
http://jove-mod-pack.ru/mody-ot-dzhova-jove-mod-pack-0-9-2-skachat/